Fyzioterapie

Léčíme bolest pohybového aparátu pomocí unikátní léčebné metody Neurac

V diagnostice využíváme znalostí různých postupů z oblasti fyzioterapie, ortopedie, neurologie, tělovýchovného lékařství atd. Standartní součástí vyšetření je funkční vyšetření NEURAC Testem. Cílem vyšetření je nalezení slabého článku ve funkci pohybového aparátu a ohodnocení (obodování) porušené funkce. Testujeme funkce svalových zřetězení (tedy svaly na povrchu těla) a jejich vliv na obtíže klienta a taktéž vyšetřujeme „lokální motorickou kontrolu“. Tedy funkci svalů stabilizovat jednotlivé části páteře (svaly většinou uložené v hloubce, v blízkosti kloubů, které ovlivňují).

Diagnostika

Neurac test

Kontrola

Komu je naše fyzioterapeutická léčba určena?

Naše služby nejsou věkem omezeny. Díky vyšetření jsme schopni vybrat cviky a sestavit individuální cvičení na míru přímo pro klienta. To znamená tak, aby zatížení a obtížnost přesně odpovídala schopnostem a věku pacienta.

Léčba dospělých

• S chronickou bolestí pohybového aparátu: bolesti zad, kyčlí, krku, hlavy, ramen ...
  • Poúrazová fyzioterapie (po zlomeninách a podvrtnutích kolen, ramen, autonehody – whiplash)
  • Před operační a pooperační fyzioterapie (zacvičení pacientů před operací, návrat do normálnícho pohybových aktivit a obnovení funkce pohybového aparátu)