Intimní ženské otázky a jejich aktivní řešení

Zveme Vás na přednášku Mgr. Alice Hamáčkové

Intimní ženské otázky a jejich aktivní řešení

V této přednášce se zaměříme na otázky spojené s funkcí pánevního dna. Objasníme Vám, jak se dá předejít možným ženským obtížím, případně jak je efektivně odstranit.

Přednáší Mgr. Alice Hamáčková, která se již více než 20 let věnuje fyzioterapii, vzdělávání fyzioterapeutů a vede nestátní zdravotnické zařízení Redpoint Clinic CZ.

• Existuje souvislost mezi funkcí pánevního dna, schopností otěhotnět, bolestivými syndromy pánve po porodu, bolestivou menstruací, inkontinencí nebo uspokojením v sexu?

• Porucha funkce pánevního dna je příčinou nebo následkem ženských obtíží?

• Existuje souvislost mezi pohybovou aktivitou a správnou funkcí pánevního dna?

• Má držení těla vliv na bolesti při menstruaci?

• Proč je pohybová aktivita ženy již od porodu klíčová pro budoucí průběh klimakteria?

• Jaká je optimální forma a objem pohybové aktivity s ohledem na obtíže a věk?

Termín konání

25. září 2018 od 18:00 hod.

Délka přednášky

Přibližně 1,5 hod.

Cena přednášky

500 Kč vč. DPH

Místo konání

Redpoint Clinic CZ, Nám. 5. května 888/9, 500 02 Hradec Králové

Účastnice získají voucher na 20% slevu na Vstupní vyšetření v Redpoint Clinic CZ do cvičebního programu

“Medical trénink pro ženy”

• Každé tělo je jiné a každá obtíž může mít jinou příčinu, a proto nenabízíme univerzální řešení, ale zcela individuální přístup.
  • „Program pro ženy“, který pro Vás od října připravujeme, bude zahájen přednáškou „Intimní ženské otázky a jejich aktivní řešení“
  • „Vstupní vyšetření“ je test a pohovor s fyzioterapeutkou, který je zaměřený na vyšetření svalů oblasti záda a pánev (případně další specifické testy), které se správnou funkcí pánevního dna významně souvisí
  • „Osobní cvičební plán“ bude sestaven na základě vstupních testů a cvičit jej budete v rámci „Medical tréninku“, kde v malé, uzavřené skupince posílíte potřebné svalové skupiny, za podpory fyzioterapeuta